Καλώς ήρθατε!... Το blog, είναι ενημερωτικό, δεν ακολουθεί, κάποια "γραμμή", δεν εξυπηρετεί συμφέροντα, κομματικά, συνδικαλιστικά ή οικονομικά. Είναι, μια ιδιωτική πρωτοβουλία και προσπάθεια, ενός απλού νοσηλευτή του Γ.Ν. Κομοτηνής, να στηρίξει, το νοσοκομείο, στο οποίο εργάζεται και προς χάριν της πληροφόρησης. Δεν σημαίνει, απαραίτητα, ότι οι αναρτήσεις, αντιπροσωπεύουν, προσωπικές απόψεις και θέσεις. "Παρακολουθούνται", με ειδικό λογισμικό (RSS), 100άδες ειδησεογραφικές σελίδες, με σκοπό, την αντικειμενική συλλογή, χρήσιμων πληροφοριών και επίκαιρης ειδησεογραφίας, από το διαδίκτυο, με θέματα, κυρίως ιατρο-νοσηλευτικά, εργασιακά, συνταξιοδοτικά, οικονομικά κ.λ.π. Οτιδήποτε δηλ. είναι επίκαιρο και επηρεάζει, την καθημερινότητα, ενός νοσηλευτή. Ευχαριστώ, για την επίσκεψη και καλή βάρδια, σε όλους, τους συναδέλφους και συναδέλφισσες! (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
| |

Πώς θα κάψετε περισσότερες θερμίδες κάνοντας ποδήλατο

Πώς θα κάψετε περισσότερες θερμίδες κάνοντας ποδήλατο

- Το ποδήλατο είναι ένας ευχάριστος τρόπος να γυμναστείτε, αφού παράλληλα μπορείτε να απολαμβάνετε το τοπίο γύρω σας. Επίσης, είναι ένας εναλλακτικό και οικονομικό μέσο για τις καθημερινές σας μετακινήσεις.

Επειδή όμως πάντα θέλουμε να συνδυάζουμε το τερπνόν μετά του ωφελίμου, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ποδήλατο για να κάψουμε μερικές έξτρα θερμίδες και επομένως να χάσουμε περιττά κιλά.

Για να το πετύχουμε βέβαια αυτό, δεν αρκεί να κάνουμε πετάλι χαλαρά, αλλά είναι καλύτερο να αναπτύξουμε λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα.

Δείτε πόσες θερμίδες μπορείτε να κάψετε σε διάστημα μίας ώρας κάνοντας ποδήλατο, ανάλογα με την ταχύτητα με την οποία τρέχετε.

Bike To Burn Calories 760x506

- Κάτω από 16 χμ/ώρα: 272 θερμίδες

- 16-19 χμ/ώρα: 408 θερμίδες

- 19-22 χμ/ώρα: 544 θερμίδες

- 22-25 χμ/ώρα: 680 θερμίδες

- 25-30 χμ/ώρα: 816 θερμίδες

- 30 χμ/ώρα και πάνω: 1.088 θερμίδες

Τα μάτια σας στο κοντέρ λοιπόν!

http://www.onmed.gr/ygeia/story/357283/pos-tha-kapsete-perissoteres-thermides-kanontas-podilato