Καλώς ήρθατε!... Το blog, είναι ενημερωτικό, δεν ακολουθεί, κάποια "γραμμή", δεν εξυπηρετεί συμφέροντα, κομματικά, συνδικαλιστικά ή οικονομικά. Είναι, μια ιδιωτική πρωτοβουλία και προσπάθεια, ενός απλού νοσηλευτή του Γ.Ν. Κομοτηνής, να στηρίξει, το νοσοκομείο, στο οποίο εργάζεται και προς χάριν της πληροφόρησης. Δεν σημαίνει, απαραίτητα, ότι οι αναρτήσεις, αντιπροσωπεύουν, προσωπικές απόψεις και θέσεις. "Παρακολουθούνται", με ειδικό λογισμικό (RSS), 100άδες ειδησεογραφικές σελίδες, με σκοπό, την αντικειμενική συλλογή, χρήσιμων πληροφοριών και επίκαιρης ειδησεογραφίας, από το διαδίκτυο, με θέματα, κυρίως ιατρο-νοσηλευτικά, εργασιακά, συνταξιοδοτικά, οικονομικά κ.λ.π. Οτιδήποτε δηλ. είναι επίκαιρο και επηρεάζει, την καθημερινότητα, ενός νοσηλευτή. Ευχαριστώ, για την επίσκεψη και καλή βάρδια, σε όλους, τους συναδέλφους και συναδέλφισσες! (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
| |

Τρεις τρόποι να αντιμετωπίσετε τις αϋπνίες

Τρεις τρόποι να αντιμετωπίσετε τις αϋπνίες

Η έλλειψη ύπνου έχει σημαντικό αντίκτυπο τόσο στη σωστή λειτουργία του οργανισμού όσο και στην ποιότητα ζωής μας γι' αυτό και θα πρέπει να μας απασχολεί αν έχουμε αϋπνίες.

Ο συνεχόμενος βραδινός ύπνος είναι πολύ σημαντικός αλλά δεν είναι για όλους δεδομένο. Ωστόσο υπάρχουν κάποιοι τρόποι να αντιμετωπίσετε τις αϋπνίες που σας ταλαιπωρούν.

-Αποφύγετε τα μεγάλα και βαριά γεύματα πριν τον ύπνο.

Παρόλο που η πίτσα και τα burgers μπορεί να είναι ο ιδανικός τρόπος για εσάς να τελειώσετε την ημέρα σας, ωστόσο ένα μεγάλο γεύμα μπορεί να προκαλέσει δυσπεψία και να διακόψει τον ύπνο σας.

-Μην καταναλώνετε καφεΐνη πριν κοιμηθείτε.

Όπως όλοι ξέρουμε οι καφεΐνη έχει διεγερτική δράση στο νευρικό σύστημα και κατά συνέπεια μπορεί να προκαλέσει διαταραχές ύπνου. Πέρα από τον καφέ, να θυμάστε και να αποφεύγετε και τις υπόλοιπες πηγές καφεΐνης, όπως το τσάι, τη σοκολάτα και αναψυκτικά.

-Αποφύγετε τα πικάντικα και καυτερά τρόφιμα για τουλάχιστον 4 ώρες μέχρι την ώρα του ύπνου.

Οι καυτερές σάλτσες και τα μπαχαρικά μπορεί να προκαλέσουν αίσθημα καύσου στον οισοφάγο επιδρώντας έτσι στην ποιότητα του ύπνου σας. Για το λόγο αυτό μην ξαπλώνετε με γεμάτο στομάχι για να αποφύγετε την παλινδρόμηση της τροφής προς τον οισοφάγο.

http://www.baby.gr/index.php/babyzine/ygeia/4674-treis-tropoi-na-antimetopisete-tis-aypnies