Καλώς ήρθατε, στο Blog μου! Καλές γιορτές και καλή ακρόαση! Το blog, είναι ενημερωτικό, δεν ακολουθεί, κάποια "γραμμή", δεν εξυπηρετεί συμφέροντα, κομματικά, συνδικαλιστικά ή οικονομικά. Είναι, μια ιδιωτική πρωτοβουλία και προσπάθεια, ενός απλού νοσηλευτή, του Γ.Ν. Κομοτηνής, να στηρίξει, το νοσοκομείο, στο οποίο εργάζεται και προς χάριν της πληροφόρησης. Δεν σημαίνει, απαραίτητα, ότι οι αναρτήσεις, αντιπροσωπεύουν, προσωπικές απόψεις και θέσεις. "Παρακολουθούνται", με ειδικό λογισμικό (RSS), 100άδες ειδησεογραφικές σελίδες, με σκοπό, την αντικειμενική συλλογή, χρήσιμων πληροφοριών και επίκαιρης ειδησεογραφίας, από το διαδίκτυο, με θέματα, κυρίως ιατρο-νοσηλευτικά, εργασιακά, συνταξιοδοτικά, οικονομικά, κοινωνικά κ.λ.π. Οτιδήποτε δηλ. είναι επίκαιρο και επηρεάζει, την καθημερινότητά μας. Ευχαριστώ, για την επίσκεψη και καλή βάρδια, σε όλους, τους συναδέλφους και συναδέλφισσες!

Τετάρτη, 5 Ιουλίου 2017

Πληρωμές επισκέψεων σε απογευματινά ιατρεία μέσω διαδικτύου!

- Τη δυνατότητα να πληρώνουν μέσω διαδικτύου το αντίτιμο των επισκέψεων στα απογευματινά ιατρεία, καθώς και της νοσηλείας, παρέχει στους ασθενείς το νοσοκομείο Παπαγεωργίου. Πρόκειται για καινοτόμα υπηρεσία η οποία δεν υπάρχει σε κανένα άλλο δημόσιο νοσοκομείο και παρέχεται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας του "Παπαγεωργίου", gnpap.gr.

Ο ασθενής, κλείνοντας το ραντεβού του διαδικτυακά, οδηγείται αυτόματα στο αντίστοιχο πεδίο, όπου του δίνεται η δυνατότητα να καταβάλει το χρηματικό αντίτιμο της μελλοντικής του επίσκεψης.

Έτσι, όταν προσέλθει στο ραντεβού του, παραλαμβάνει απλώς το τιμολόγιο και το παραπεμπτικό του από τη Γραμματεία των Εξωτερικών Ιατρείων.

"Χάρη σε αυτή την υπηρεσία διευκολύνονται οι ασθενείς, πληρώνουν από το σπίτι τους και δεν χρειάζεται να μπαίνουν στην ουρά για να πληρώσουν. Με αυτόν τον τρόπο, μειώνεται σημαντικά η αναμονή στα εξωτερικά ιατρεία, οι συναλλαγές ολοκληρώνονται τάχιστα, οι ακυρώσεις των ραντεβού περιορίζονται, οι ασθενείς μένουν σαφώς πιο ικανοποιημένοι και, εν τέλει, ο δείκτης ρευστότητας του Νοσοκομείου αυξάνεται. Απ ότι ξέρω τέτοια υπηρεσία δεν παρέχεται σε άλλο δημόσιο νοσοκομείο" ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του "Παπαγεωργίου", Βασίλης Παπάς.

Η πρόταση για την παροχή αυτής της υπηρεσίας είχε κατατεθεί πέρυσι στην Ομάδα Συνεχούς Βελτίωσης του νοσοκομείου από την υπάλληλο της Οικονομικής Υπηρεσίας, Γιώτα Ιωαννίδου και αφού έγινε δεκτή από τη διοίκηση του Παπαγεωργίου, τέθηκε σε εφαρμογή.

"Η πληρωμή γίνεται με web banking μέσω της υπηρεσίας easypay της Τράπεζας Πειραιώς, με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας οποιασδήποτε τράπεζας και ενημερώνεται αυτόματα στο πληροφοριακό σύστημα του Νοσοκομείου. Με αυτόν τον τρόπο, π.χ. γονείς που βρίσκονται σε άλλη πόλη, μπορούν να κλείσουν ραντεβού για τον γιο τους που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη και να το προπληρώσουν. Επίσης, τα παιδιά μπορούν να κλείσουν ραντεβού για τους ηλικιωμένους γονείς τους και να προπληρώσουν" αναφέρει η κ. Ιωαννίδου.

Παράλληλα επισημαίνει ότι, μέσω του συστήματος ηλεκτρονικών συναλλαγών, και οι πληρωμές των προμηθευτών ολοκληρώνονται τάχιστα και με ασφάλεια, η γραφειοκρατία καταργείται και ο εκάστοτε προμηθευτής έχει τη δυνατότητα εκτύπωσης του ειδοποιητηρίου συναλλαγής, με πλήρη ανάλυση των χρεώσεων.

Σημειώνεται ότι από τον Μάρτιο του 2017 άρχισε να εφαρμόζεται και η υπηρεσία e-PPS SEPA, για την ασφαλή και τάχιστη καταχώρηση και αποστολή μαζικών πληρωμών σε προμηθευτές του νοσοκομείου εντός της Τράπεζας Πειραιώς, αλλά και σε άλλες τράπεζες. Με τον τρόπο αυτό εξοικονομούνται σημαντικός χρόνος και λειτουργικό κόστος.

http://www.patranews.gr/ygeia/pliromes-episkepseon-se-apogeymatina-iatreia-meso-diadiktyoy