Join Me On Facebook
Καλώς ήρθατε, στο Blog μου! Είναι μια ιδιωτική πρωτοβουλία και προσπάθεια, ενός απλού νοσηλευτή, του Γ.Ν. Κομοτηνής, που με σεβασμό, προς τον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα και προς τους αγώνες του Συλλόγου Εργαζομένων Γ.Ν. Κομοτηνής, σκοπό έχει, αποκλειστικά και μόνο, την ενημέρωση και πληροφόρηση, συναδέλφων και μη (καθώς και εμού του ιδίου), για επίκαιρη ειδησεογραφία. ΔΕΝ υπάρχει προσωπικό συμφέρον, ΔΕΝ ακολουθείται κάποια "γραμμή", ΔΕΝ εξυπηρετούνται συμφέροντα, κομματικά, συνδικαλιστικά ή οικονομικά και δεν το κάνω, για τα likes, όπως με κατηγόρησε κάποιος, που ενοχλήθηκε... Ας μη πάρω, ούτε ένα, δεν με ενδιαφέρει. Δεν σημαίνει, απαραίτητα, ότι οι κοινοποιήσεις, αντιπροσωπεύουν, προσωπικές απόψεις και θέσεις. "Παρακολουθούνται", με ειδικό λογισμικό (RSS), 100άδες ειδησεογραφικές σελίδες, με σκοπό, την αντικειμενική συλλογή, χρήσιμων πληροφοριών και επίκαιρης ειδησεογραφίας, από το διαδίκτυο, με θέματα, κυρίως ιατρο-νοσηλευτικά, εργασιακά, συνταξιοδοτικά, οικονομικά, κοινωνικά κ.λ.π. Ευχαριστώ, για τις επισκέψεις! Μου δίνετε κουράγιο, να συνεχίζω, αυτό που ξεκίνησα...

Τρία πράγματα που πρέπει να προσέξουμε στη διατροφή όταν έχει ζέστη

- Οι υψηλές θερμοκρασίες, μας ταλαιπωρούν σχεδόν καθημερινά το καλοκαίρι και ένα από τα πράγματα που πρέπει να προσέξουμε για να αντιμετωπίσουμε τον καύσωνα είναι η διατροφή μας.

Το τι τρώμε, παίζει καθοριστικό ρόλο στο πώς αντιμετωπίζει ο οργανισμός μας τη ζέστη, γι' αυτό θα πρέπει να ακολουθούμε συγκεκριμένες συμβουλές.

Δείτε τρία πράγματα που πρέπει να προσέξετε...

1. Αλάτι

Το αλάτι είναι ένα συστατικό που συχνά συστήνεται κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Βρίσκεται φυσικά σε τροφές, όπως τα λαχανικά και το κρέας αλλά και σε τυποποιημένα τρόφιμα, όπως οι κονσέρβες και τα αλλαντικά. Το αλάτι περιέχει νάτριο (έναν βασικό ηλεκτρολύτη), που αυξάνει απότομα την ώσμωση στο αίμα μας και ενεργοποιεί έτσι τον μηχανισμό τής δίψας. H κατανάλωσή του σε περιόδους καύσωνα βοηθάει στην πρόληψη της αφυδάτωσης. Βέβαια, άτομα υπερτασικά ή ασθενείς με προβλήματα στη νεφρική τους λειτουργία πρέπει να είναι πολύ προσεκτικά.

2. Νερό

Πρέπει να καταναλώνεται σε μεγάλες ποσότητες. Ο καύσωνας ανεβάζει πολύ τη θερμοκρασία του σώματος, κάνοντάς το να καταναλώνει πολλή ενέργεια για να το «ψύξει». Το συνολικό ποσό του νερού που πρέπει να καταναλώνουμε εξαρτάται από το φύλο, την ηλικία, το επίπεδο της φυσικής μας δραστηριότητας, το πόσο κινούμαστε σε εξωτερικούς χώρους και από το είδος της διατροφής μας. Ποσότητες όπως 1-1,5 λίτρο, που για τον χειμώνα μπορεί να είναι ικανοποιητικές, το καλοκαίρι είναι πολύ χαμηλές. Οταν δεν καταναλώνουμε ικανοποιητική ποσότητα υγρών, οδηγούμαστε σε αφυδάτωση.

3. Παγωτά

Τα παγωτά είναι συχνά απαραίτητο στοιχείο της διατροφής των ανθρώπων το καλοκαίρι, κυρίως λόγω της δροσερής τους υφής αλλά και της γεύσης. Πρέπει όμως να προσέχουμε τόσο τον τρόπο συντήρησής τους στα ειδικά ψυγεία, ώστε να μην υπάρχει αλλοίωση (ειδικά όταν αυτά είναι εκτεθειμένα στον δυνατό ήλιο), όσο και τη ζάχαρη, το λίπος και τις θερμίδες που αυτά μας προσφέρουν (περίπου 180-350 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια), σε συνδυασμό με την υπόλοιπη ημερήσια διατροφή μας, ώστε να μην υπερφορτώνουν τον οργανισμό με περιττές θερμίδες.

http://www.patranews.gr/ygeia/tria-pragmata-poy-prepei-na-prosexoyme-sti-diatrofi-otan-ehei-zesti