Play Now: Πανικός FM 95,8
Radio Widget Autoplay: ΟN
"Χιούμορ - Γέλιο - Σάτιρα" by Mitsaras ►
◄ "Χιούμορ - Γέλιο - Σάτιρα" by Mitsaras
Join Me On Facebook
Καλώς ήρθατε, στο Blog μου! Πρόκειται για μια ιδιωτική πρωτοβουλία και προσπάθεια, ενός απλού νοσηλευτή, που σκοπό έχει αποκλειστικά και μόνο, την ενημέρωση και πληροφόρηση, συναδέλφων και μη, καθώς και εμού του ιδίου, για επίκαιρη ειδησεογραφία, με σεβασμό προς τον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα και τους αγώνες του Συλλόγου Εργαζομένων Γ.Ν. Κομοτηνής. ΔΕΝ υπάρχει προσωπικό συμφέρον, ΔΕΝ ακολουθείται κάποια "γραμμή", ΔΕΝ εξυπηρετούνται συμφέροντα, κομματικά, συνδικαλιστικά ή οικονομικά και δεν το κάνω, για τα likes, όπως με κατηγόρησε κάποιος, που ενοχλήθηκε... Ας μη πάρω, ούτε ένα, δεν με ενδιαφέρει. Δεν σημαίνει, απαραίτητα, ότι οι κοινοποιήσεις, αντιπροσωπεύουν, προσωπικές απόψεις και θέσεις. "Παρακολουθούνται", με ειδικό λογισμικό (RSS), 100άδες ειδησεογραφικές σελίδες, με σκοπό, την αντικειμενική συλλογή, χρήσιμων πληροφοριών και επίκαιρης ειδησεογραφίας, από το διαδίκτυο, με θέματα, κυρίως ιατρο-νοσηλευτικά, εργασιακά, συνταξιοδοτικά, οικονομικά, κοινωνικά... και πολλά άλλα, γενικού ενδιαφέροντος. Για να ακούσετε ήχο, από κινητό τηλέφωνο, πηγαίνετε, στο κάτω μέρος της οθόνης σας και πατήστε, εκεί που λέει "προβολή έκδοσης ιστού". Αν ο ήχος, δεν ξεκινήσει αυτόματα, πατήστε το τριγωνάκι (play), στο widget, με τα ραδιόφωνα (λειτουργεί τέλεια, με Chrome και Mozilla). Ευχαριστώ, για τις επισκέψεις! Καλή βάρδια, σε όλο τον κόσμο!

Συνολικές προβολές σελίδας

Παγκόσμια ημέρα της λατρεμένης pilates- Ένα 8λεπτο πρόγραμμα για να αναδείξεις τις γραμμές του σώματός σου


Αυτό το 8λεπτο πρόγραμμα θα σε κάνει να δείχνεις άμεσα πιο καλλίγραμμη!

Παγκόσμια ημέρας pilates ήταν χθες και ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα γυμναστικής που θα σε βοηθήσει να τονώσεις το κορμό σου και να βελτιώσεις τη στάση του σώματός σου.

Το pilates είναι κάτι παραπάνω από μία μέθοδος για να τονώσεις τον κορμό σου. Θα σε βοηθήσει να δείχνεις πιο καλλίγραμμη μέσω της βελτίωσης της στάσης σου, όπως εξηγεί ο Howard Sichel, σύμφωνα με το runster.gr.

Κάνε αυτό το πρόγραμμα pilates καθημερινά και δεν θα το μετανιώσεις!

0:00-1:00: Στάση κύκνου.

Στοχεύει: Πλάτη, κοιλιακούς, προσαγωγούς.

Η αρχική σου θέση είναι με τα χέρια κάτω και το κεφάλι επίσης. Από το σημείο αυτό σηκώνεσαι με τα χέρια προς τα πάνω.

Παίρνεις 2 ή 3 ανάσες.

Επιστρέφεις αργά στήθος και μετά κεφάλι στο έδαφος.

Επαναλαμβάνεις μέχρι να ολοκληρωθεί το λεπτό.

1:00-2:00: Μάζεμα και έκταση χεριών ποδιών.

Στοχεύει: Κοιλιακούς, προσαγωγούς.

Από τη θέση που βλέπεις με αγκαλιά τα πόδια και σηκωμένη τη πλάτη ελαφρώς από το έδαφος, εκτείνεις τα χέρια στη προέκταση των αυτιών σου με τεντωμένα χέρια και παράλληλα και τα πόδια σε γωνία 45 μοιρών.

2:00-4:00: Διάταση σπονδυλικής στήλης μπροστά.

Στοχεύει: Πλάτη, κοιλιακούς.

Ξεκινάς με τα χέρια ψηλά τεντωμένα και τα πόδια το ίδιο.

Από τη θέση αυτή σκύβεις μπροστά με τεντωμένα χέρια και το κεφάλι να έρχεται παράλληλα με το έδαφος.

Εισπνοή καθώς κατεβαίνεις, εκπνοή στο ανέβασμα.

4:00-6:00: Στροφή σπονδυλικής στήλης από καθιστή θέση.

Στοχεύει: Πλάγιους κοιλιακούς.

Με τα πόδια τεντωμένα και τα χέρια σε πλάγια έκταση εκτελείς στροφή δεξιά- αριστερά.

Προσπαθείς η κίνηση να γίνεται από το κορμό και όχι απλά να στρίβεις τα χέρια σου.

6:00-7:00: Εναλλάξ άρση ποδιού.

Στοχεύει: Κοιλιακούς, Πλάτη, τετρακεφάλους.

Με τα χέρια στο έδαφος και τα πόδια τεντωμένα, σηκώνεις τους γλουτούς σου και έρχεσαι σε μια ευθεία γραμμή.

Από τη θέση αυτή σηκώνεις το αριστερό πόδι όσο πιο ψηλά μπορείς χωρίς να σηκώνεις και το γλουτό.

Μένεις για 3 δευτερόλεπτα σε αυτή τη θέση και επιστρέφεις αργά το πόδι στο έδαφος.

7:00-8:00: Εναλλάξ άρση ποδιού προς τα πίσω.

Στοχεύει: Κοιλιακούς, γλουτούς, οπίσθιους μηριαίους δικεφάλους.

Από θέση στήριξης για πους απς σηκώνεις το πόδι σου και το κρατάς για 3 δευτερόλεπτα πριν το κατεβάσεις αργά.

Συνέχισε με το άλλο πόδι.

 

http://www.eirinika.gr/article/175660/pagkosmia-imera-tis-latremenis-pilates-ena-8lepto-programma-gia-na-anadeixeis-tis